Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:42:22+01:00
Codzi o to, że nigdy nie wiadomo dlaczego ktoś płacze, czasami są to łzy szczęścia, a innym razem łzy smutku. Czasami nawet sami nie wiemy dlaczego płaczemy, choć nic się nie stało. Bo czasami trzeba się wypłakać, chociaż nie wiemy z jakiego powodu.
2009-11-16T17:51:49+01:00
Chodzi o to że łzy są tak tajemnicze ,czasami płaczemy z czegoś złego, czasami gdy spotyka nas szczęście a czasami po prostu mamy taką potrzeby :*