Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:38:02+01:00
1. Przed: Cierpienie znosi poczatkowo z godnością, wie, że jest niewinny, nie popełnił grzechu " TY PRZECIEŻ WIESZ ŻE NIE ZAWINIŁEM" i " STAŁĘŚ SIE DLA MNIE OKRUTNY"....Potem , mimo swej stalości i ufności w stosunku do Boga , swej niezmiennej postawy,zaczyna zdawać sobie sprawę ,że zdarzają się sytuacje niezrozumiałe dla ludzkiego rozumu. Mówi więc: " wiem, że ty wszystko możesz I " ODWOŁUJĘ CO POWIEDZIAŁEM : KAJAM SIE W PROCHU"
2. Ze skargi w poczatkowym okresie: "CZŁOWIEK SWEJ DROGI JEST NIESWIADOMY, BÓG SAM JA PRZED NIM ZAMYKA"

albo potem: "BYŁBY TO CZYN KARYGODNY - ZAPARCIE SIE BOGA NA NIEBIE"
3. Wiara religijna może być okrutną próbą sprawdzenia człowieka.Mimo tego ,że ludzi spotyka wiele nieznanych tajemnic , nie należy tracić w zyciu wiary w Boga. Cierpienie ma sens, ale nie jesteśmy w stanie pojąć tego naszym rozumem.

:)
25 3 25
2009-11-16T17:38:08+01:00
1 Dał Pan i zabrał Pan - wszytko co mamy pochodzi od Boga i to wszystko z woli Boga możemy utacić.

PS to chyba było na jakimś teście ???
32 4 32