Odpowiedzi

2009-11-16T17:40:03+01:00
Średnia wieku to 32 lata. Sumę lat można przyjąć za wynik działania 32 + 32 + 32 + 32.
Skoro średnia ma wynieść 31 lat, więc 31 x 5 = 155.
32 x 4 = 128
155 - 128 = 27

Nowa skrzypaczka ma 27 lat.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:43:12+01:00
X - łączna liczba lat muzyków z kwartetu smyczkowego

x / 4 = 32

x = 128

Łączna liczba lat muzyków kwartetu wynosi 128 lat.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz do zespołu dołącza skrzypaczka, i tworzy się kwintet.

y - wiek skrzypaczki

(128 + y) / 5 = 31
128 + y = 155
y = 27

Odpowiedź: Skrzypaczka miała 27 lat.

Pozdro)

1 5 1
2009-11-16T17:44:06+01:00
32*4=128-suma wieku kwartetu smyczkowego

31*5=155-suma wieku kwintetu smyczkowego

155-128=27 -wiek skrzypaczki
2 4 2