Odpowiedzi

2009-11-16T17:40:21+01:00
Polska jest ojczyzną wszystkich Polaków. Ma swój hymn, godło, a także biało czerwoną flagę. Są to wszystkie symbole narodowe. Polska ma swoich bohaterów jak np. Jerzy Popiełuszko, Tadeusz Kościuszko, Józef Piłsudski. Są oni zasłużeni dla naszego kraju.
2009-11-16T17:46:29+01:00
Polska ma równiez swój ojczysty język czyli język polski. Dominującym ośrodkiem jest Warszawa. Znane polskie miasta to : Gdańsk , Bydgoszcz , Kraków, Wrocław, Lublin itd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:52:36+01:00
Poland is interesting country. There are a lot of monuments. The flag is white and red. In Poland you can rest and visit a lot of places.