*Przetłumacz fragment piosenki
"Ein Freund, ein guter Freund"

Ein Freund, ein guter Freund,
das ist das Beste was es gibt
auf der Welt.
Ein Freund bleibt immer Freund
und wenn die ganze Welt zusammenbricht
Drum sei doch nicht betrübt,
auch wenn Dein Schatz Dich nicht mehr liebt.
Ein Freund, ein guter Freund
das ist der schönste was es gibt.

3

Odpowiedzi

2009-11-16T17:44:37+01:00
;Przyjaciel, dobry przyjaciel;
przyjaciel, dobry przyjaciel, to najlepsza rzecz na świecie. Przyjaciela zawsze będzie przyjacielem i kiedy cały świat zawaleniem bęben nie był zmartwiony, a nawet jeśli twój skarb, którego nie kocha. przyjaciela, który jest dobrym przyjacielem najpiękniejsze jest.
2009-11-16T17:51:03+01:00
"przyjaciel, dobry przyjaciel"

przujaciel, dobry przyjaciel
to najlepsza rzecz na świecie
Przyjaciel zawsze będzie przyjacielem
nawet kiedy zawali się świat
Nie będzie ci żal
nawet kiedy twoje kochanie nie będzie cie kochac
przyjaciel. dobry przyjacie
to jest najpiękniejsza rzecz..

mniej więcej chyba tak będzie po polsku :)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:51:22+01:00
Przyjaciel, dobry przyjaciel,
to najlepsza rzecz na świecie.
Przyjaciela zawsze będzie
przyjacielem i kiedy cały
świat się zawali nie będzie
zmartwiony, a nawet jeśli twoja miłość nie bedzie odwzajemniona.
Przyjaciel, dobry znajomy Jest najlepszy!