Odpowiedzi

2009-11-16T17:42:39+01:00
Terrorem umocnił władzę centralną.Iwan zasłynął jako człowiek okrutny . Począwszy od 1560 roku z jego zlecenia stracono tysiące ludzi , w 1581 roku w napadzie szału zamordował swojego syna Iwana. Czynami tymi zapracował sobie na przydomek "Groźny "
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:44:17+01:00
Iwan IV był okropnym człowiekiem, z jego rozkazów zginęło bardzo dużo ludzi, podczas jadnego z napadów szału zabił swojego syna, właśnie tak zapracował sobie na przydomek "Groźny"
5 3 5