Odpowiedzi

2009-11-16T17:46:12+01:00
1.Konwencja o prawach dziecka – międzynarodowa konwencja przyjęta przez Zgromadzenie Ogólne ONZ 20 listopada 1989 r.
2. * prawo do odpowiedniego standardu życia,
* prawo do ochrony zdrowia,
* prawo do zabezpieczenia socjalnego,
* prawo do wypoczynku i czasu wolnego.
3.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:48:40+01:00
1. Konwencja ta została przyjęta przez ONZ 20 listopada 1989 r.

2. Takimi prawami socjalnymi są np:
*prawo do ochrony zdrowia
*prawo do wypoczynku i czasu wolnego
*prawo do odpowiedniego standardu życia

3. Więc obowiązek szkolny trwa aż do ukończenia gimnazjum, oznacza to, że gimnazjum jest obowiązkowe, do 18 roku życia. Natomiast obowiązek nauki trwa do ukończenia 18 roku życia i do tego czasu, należy się uczyć, nie koniecznie w szkole, mogą być to różne formy np. internet, kursy itp.
1 5 1