Odpowiedzi

2009-11-16T17:44:57+01:00
Poczontkowo twierdzono że ziemia ma kształt skorupy zółwia i że mieszkamy na jego skorupie następnie stwierdzonoa że ziemie jest łaska i się kończy i wkońcu stwierdzono że ziemia jest okrągła i ma kształt geoidy to tyle ;Dpowodzenia
6 3 6
  • Pein
  • Początkujący
2009-11-16T17:45:47+01:00
Na początku uwazano że niewia jest płaska i na końcu ziemi jest przepaść, także że ziemia jest podtzrymywana przez 3 żółwie lub 2, i jest w centrum wszechświata, że wszystkie planety krążą wokół niej. A Kopernik uświadomił ze słońce jest w centrum wszechświata i że ziemia i inne planety krążą wokół słońca, a także że ziemia jest w ksztacie elipsy i nie jest podtrzymywana przez nikogo.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:50:03+01:00
Więc najpierw uwazano ze słonce krazy wokol ziemi i innych planet co nazwano teoria heliocentryczna pozniej m.kopernik uswiadomil ze jednak jest odwrotnie i nazwano to teoria geocentryczna(czy jakos tak) jednak przed tym wszyscy go poteiali a ksiazki ktore napisł o tym spalili jednak on zachowal jedna i pozniej ja znalezli i jednak mu uwierzyli
2 3 2