Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:02:23+01:00
Dolnośląskie - Dolno-Ślązak
Kujawsko-Pomorskie - kujawiak
Lubelskie - lublinian
Lubuskie - lubuszczanin (?)
Łódzkie - łodzianin
Małopolskie - Małopolanin
Mazowieckie - Mazowszanin
Opolskie - Opolanin
Podkarpackie - ?
Podlaskie - Podlasianin
Pomorskie - Pomorzanin
Śląskie - Ślązak
Świętokrzyskie - ?
Warmińsko-Mazurskie - Warmiak
Wielkopolskie - Wielkopolanin
Zachodnio-Pomorskie - Zachodnio-Pomorzanin
15 3 15
2009-11-16T18:17:38+01:00
Dolnośląskie - Dolnoślązak
kujawsko-pomorskie kujawsko Pomorzanin
lubelskie - lubelszczanin
lubuskie-lubuszczanin
łódzkie- łodzianin
podkarpackie - podkarpacianin
podlaskie- Podlasianin
pomorskie- Pomorzanin
małopolskie- małopolszczanin
opolskie- opolanin
śląskie-Ślązak
świętokrzyskie- świętokrzyszczanin
warmijsko - mazurskie - mazurszczanin
wielkopolskie - wielkopolszczanin
zachodnio - pomorskie- zachodni Pomorzanin
10 3 10