Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:55:55+01:00
Łapki kreta szerokie, dzieki temu latwo przekopuje ziemie, ma slabo rozwiniety wzrok, poniewaz pod ziemia jest mu nie potrzebny za to ma dobrze rozwinietu wech dzieki ktoremu znajduje pozywienie, ma oplywowe i miekkie cialo , zeby miescilo sie w podziemnych korytarzach
;)
licze na najlepsze ^^
111 4 111
2009-11-16T18:00:40+01:00
-silne lapy z pazurami zagietymi do tylu
-uszy posiadajace wlosy ktore zamykaja otwory sluchowe
-bardzo czuly sluch
-ryjkowaty pysk
88 4 88
2009-11-16T18:04:52+01:00
Ma długie ,silne pazury do kopania korytarzu w ziemi ; ) Poza tym ma ograniczony wzroku ,bo mu nie potrzebny , ma za to doskonały słuch i węch .
105 4 105