Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:55:44+01:00
Moim zdaniem jest to nieprawda. Przyjaciel powinien byc osoba wspierajaca nas w naszych dzialaniach i podtrzymujaca nas na duchu a nie
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Aga9
  • Początkujący
2009-11-16T17:57:54+01:00
Czasem to prawda. Gdy nam jest smutno lub nurtują nas różne niepowodzenia życiowe, cynik nas zawsze rozśmieszy i przywróci nam dobry humor, ale pamiętajmy że prawdziwy przyjaciel jest to osoba, która spiera nas w powodzeniach i niepowodzeniach.
7 3 7
2009-11-16T18:01:09+01:00
Cynik - Cynikiem nazywamy takiego człowieka , co zna cenę wszystkich rzeczy , a nie zna wartości żadnej z nich .

Powiedzenie "najlepszym przyjacielem jest cynik" oznacza to że ta osoba jest cyniczna i nie obchodzą ją wartości sentymentalne tego przedmiotu tylko cenę w pieniądzach.