Odpowiedzi

2009-11-16T18:01:21+01:00
Ty robisz że - hej ja się nie nudzi - Ja też - - ale niektórzy (niektóre) mogą sex - ale ja nie wiem - dobry <towarów (z prawej)> gdy można - teraz? - Oki
2009-11-16T18:12:09+01:00
You make że - hej ja się nie nudzi - Ja też - - ale niektórzy (niektóre) mogą sex - but I don't know it - good <towarów (z prawej)> gdy można - teraz? - Oki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:25:20+01:00
Niewiem czy dobrze ale jest

ty robisz że - hej ja się nie nudzę - Ja też - - ale niektórzy (niektóre) mogą sex - ale ja nie wiem - dobry <towarów (z prawej)> gdy można - teraz? - oki