Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:56:56+01:00
A.) 30% A = 360
0,3A = 360
A = 1200

b.) 220% A = 88
2,2A = 88
A = 40
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:57:50+01:00
A) 360 : 70/100=252
B)120/100 x 88=105,6
2009-11-16T17:58:36+01:00
no więc tak .

100 % - x .
30 % = 360

x = 100 x 360 = 3600 = 360 = 13 .
30 30 3


100 % = x .
220 % = 88 .

x = 100 x 88 = 880 = 88 = 4 .
220 220 22



widzę , ze klasa pierwsza , prawda . ?