Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T18:03:00+01:00
SA TO WYRAZY SPECYFICZNE KTURE WYSTEPUJA W PODOBNEJ WYMOWIE W WIELU JEZYKACH HOBBY GITARA INTERNET TENIS NUMER KOMPUTER
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:06:04+01:00
Kolego ile wyrazow?
tenis, badmington, akwalung, bulajbit, koder, komputer kineskop, laser, tranzystor, poliester turbing, bronzacja laser, akcelerator, dekoder skuter, trolejbus, jeep, kombi, tuning dżinsy, toples, bikini, trendy cool, blues, hip – hop, playboy, fun – club, breakdance, b – boy coca – cola, keczup, whisky, chipsy, snacki, hamburger, animator, western, nesca, toster, garmażerka, gadget, science – fiction, chewing – gum, biznesman hooligan.
Mysle ze tyle ci wystarczy.
1 5 1