Odpowiedzi

2009-11-16T18:02:14+01:00
M. Przywódca
D. Przywódcy
c. Przywódcy
B. Przywódce
N. z Przywódcą
Msc. o Przywódcy
W. Przywódco!
2009-11-16T18:04:00+01:00
Mianownik przywódca
Dopełniacz przywódcy
Celownik przywódcy
Biernik przywódcę
Narzędnik przywódcą
Miejscownik przywódcy
Wołacz przywódco
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:04:58+01:00
L. poj. L.mng.
M. Przywódca M. Przywódcy
D. Przywódcy D. Przywódców
C. Przywódcy C. Przywódcom
B. Przywódcę B. Przywódców
N. Przywódcą N. Przywódcami
Msc. Przywódcy Msc. Przywódcach
W. Przywódco W. Przywódcy