Odpowiedzi

2009-11-16T18:04:24+01:00
Afryka - Cyrena
Italia-Sycylia , Kroton
Wybrzeże Morza Czarnego- Odessos ( Warna)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:04:47+01:00
Afryka-Cyrena(przepraszam tylko jedno znalazłem :)
Italia-Tarent,Kapua,Sybaris,Neapolis
W.M.Czarnego-Olbia,Synopa,Fazis,TrapezuntApollonia,
14 4 14
2009-11-16T18:07:20+01:00
Wybrzeże morza czarnego:Milet,Smyrna,Efez
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty