Cześ c dalsza

Rachel: Nope-he's scared of flying and i don't thing he likes snow sports
LISA :What about kite surfing.
Rachel:Um.Maybe
TOM :Hey-what about motor racing ? He loves driving.
Rachel:Oh.That's a great idea.
TOM : I love driving,too ! Can i drive with Damian?
Lisa :No,sorry ,Tom . The tickets are really expensive
Rachel:Cheer up,Tom .You can watch Damian motor racing .It'11 be fun.
TOM:hmph.

Bez translatora błagam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:16:25+01:00
Rachel: Nie, on się boi latać i ja nie wiem czy on lubi zimowe sporty Lisa: Co o powiecie o surfingu. Rachel: Um.może TOM: hej, co myślicie o rajdach samochodowych? Uwielbia jazdę. Rachel: Ooo.. to świetny pomysł. TOM:Ja kocham jeździć samochodami również! Czy mogę pojechać z Damianem? Lisa: nie, przepraszam, Tom. Bilety Są naprawdę drogie Rachel: Uśmiechnij się (rozchmurz się <jak wolisz>), Tom. Możesz oglądać Damiana jak on będzie jeździć, to też może być świetna zabawa. TOM: hmm...


to chyba tak ma być
2009-11-16T18:28:39+01:00
Rachela: wystraszony z latania i i nie rzecz on lubi śnieg sporty Lisa: co o latawcu surfing. Rachela: może TOM: o wyścigu samochodowym? On uwielbia prowadzenie. Rachela: świetny pomysł. Tom: uwielbiam prowadzenie, również! I może wieźć z Damianem? Lisa: nie, przepraszam, Tom. Bilety są naprawdę drogie Rachela: poweselic, Damian wyścig samochodowy są fajne.