Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:05:26+01:00
Święto Niepodległości jest bardzo ważnym świętem dla Polaków. W 1918 roku po 123 latach niewoli odzyskaliśmy niepodległość.
Zginęło wielu Polaków, dlatego właśnie dziś 11 listopada powinniśmy iść oddać im hołd. Oddać hołd tym którzy walczyli o to aby Polska była na mapie. Dzięki nim właśnie uczymy się teraz naszej historii,kultury a przede wszystkim języka. Zawsze w ten dzień idę z rodzicami do Kościoła, żeby podziękować Panu Bogu za to że pomógł wtedy tym ludziom. Po Mszy idziemy na cmentarz patriotyczny aby zapalić symboliczną świeczkę żołnierzom. Uważam że jako Polacy musimy szanować ten dzień.
2009-11-16T18:08:12+01:00
Święto niepodległości jest dla mnie wspomnieniem z tamtych lat
w święcie niepodległości każdy przypomina sobie o poległych za naszą ojczyznę np. przy pomnikach czy na akademi z okazji tego dnia.