Odpowiedzi

2009-11-16T18:08:18+01:00
Winogrona droższe od bananów o 16,(6)%
Banany tańsze od jabłek o 12,5%
WinogronaDroższe od jabłek o 5%
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:09:20+01:00
A. 0.70 / 3.50=7/35
7/35* 100% = 20%
b. 0.50/ 4.00 = 5/40
5/40 * 100 % = 25/2 = 12.5%
c. 0.20/ 4.20 = 2/42
2/42 * 100% = 200%/42 = 5%
1 5 1
2009-11-16T18:10:37+01:00
4,20zł-3,50zł=0,7zł
0,7 / 3,5 * 100%= ⅕*100%=20%
Winogrona są droższe od bananów o 20%.
4,00zł-3,50zł=0,5zł
⅛*100%= 12,5%
Banany są tańsze od jabłek o 12,5%.
4,20zł-4,00zł=0,2zł
0,2 / 4 *100%= 5%
Winogrona są droższe od jabłek o 5%.
1 1 1