Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:06:05+01:00
ŁATWE ŁATWE ŁATWE :D

-Luksemburg Luksemburg
-Tallin Estonia
-Wilno Litwa
-Bratysława Słowacja
-Lublana Słowenia
-Valletta Malta
-Nikozja Cypr
2009-11-16T18:07:30+01:00
- Luksemburg
- Estonia
- Litwa
- Słowacja
- Słowenia
- Malta
- Cypr
2009-11-16T18:09:28+01:00
Luksemburg-Luksemburg
Tallin-Estonia
Wilno- Litwa
Bratysława-Słowacja
Lublana-Słowenia
Valletta-Malta
Nikozja-Cypr