Odpowiedzi

2009-11-16T18:23:53+01:00
Wytrwały zdecydowany twardy
pobożny religijny chrzescijański
cierpliwy mozolny wytrwały
samotny opuszczony indywidualny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:30:32+01:00
Wytrwały: uparty, usilny, cierpliwy, konsekwentny
pobożny: nabożny świątobliwy wierzący, religijny, gorliwy
cierpliwy: opanowany, powściągliwy, wstrzemięźliwy, spokojny, święty, zrównoważony, zimnokrwisty, stateczny, wytrwały, nieustępliwy
samotny: osamotniony, osamotniały, opuszczony
1 5 1