W pewnej szkole uczy sie 560 uczniuw,w tym 240 dziewczat. O ile procent wieciej jest w tej szkole chlopcow niż zdiewczat? O ile procent jest mniej dziewczat niz chlowcow? w ksiezce wyhodzi ze 33i3% to chlopcy a dziewczyny to 25%

Prosze o obliczenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:21:42+01:00
560 uczniów=100%
240 dziewcząt = x
x=240 *100%/560=42,86%

chłopcy 560 - 240=320
y = 320*100%/240=133,33%

133,33% -100% =33¹/₃% o tyle jest więcej chłopców

dziewczyny
240 x 100%/320=75%
100% - 75%=25% o tyle jest mniej dziewczyn
2009-11-16T18:31:35+01:00
560-240=320

240-----100%
320-----x
x=320*100%/240=32000%/240=133,33...%
133,3%-100%=33 1/3%
Chłopców jest więcej o 33 i 1/3%.




320----100%
240----x

x=240*100%/320=24000%/320=75%

100%-75%=25%
Dziewcząt jest mniej o 25%


Powinno być dobrze a / to jest tak jakby kreska ułamkowa:)
2009-11-16T18:53:47+01:00
560-240=320

240-----100%
320-----x
x=320*100%/240=32000%/240=133,33...%
133,3%-100%=33 1/3%
Chłopców jest więcej o 33 i 1/3%.

320----100%
240----x

x=240*100%/320=24000%/320=75%

100%-75%=25%
Dziewcząt jest mniej o 25%