Odpowiedzi

2009-11-16T18:18:53+01:00
Dolnoślążanie,kujawianie,pomorzanie,lubinianie,łodzianie,lalalalalalalalalalalalqalala.alala,ala,alla
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:19:42+01:00
Dolnoślążanin,kujawsko pomorzanin,lubelszczanin,lubuszczanin,małopolanin,mazowieczanin,podkarpaczanin,pomorszczanin,ślązanin,łodzianin opolanin,podlaszczanin,świętokrzyszczanin,wielkopolszczanin,zachodniopomorszczanin
6 4 6