Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:16:54+01:00
What time is it ?- Która godzina ?
What's time ?-Która jest godzina ?
1;00-it's one-Jest pierwsza

in the morning-rano
in winther: zimą
tomorrow:jutro
in two year's time-za dwa lata.
1 5 1
2009-11-16T18:24:23+01:00
Która jest godzina?
Kiedy?
Jest pierwsza.


Rano
W zimie
Jutro
Czas dwóch lat,lub dwa lata temu.

Odpowiedzi:
Jest pierwsza rano.
W zimie.
Dwa lata temu.
2009-11-16T18:47:50+01:00
What time is it ? - która jest godzina?
What's time ? - która godzina? (kiedy?)
1;00-it's one - jest pierwsza

in the morning - rano
in winther - w zimie, zimą
tomorrow - jutro
in two year's time - za dwa lata