Panie , które nie widziały się od dawna, zobaczyły się z daleka. Podbiegły do siebie i spotkały sie w połowie drogi. Z jaka prędkościa biegły?
Zaczeły bieg o godzinie 11:03:30 - spotkały się o godzinie 11:04:02. Odległość między nimi wynosiła 160 m.
Prosze o podanie wzorów do obliczeń, oraz szczegółowe rozwiazanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:20:28+01:00
Odleglosc miedzy nimi to 160 mtrow wiec kazda przebiegła 160m:2 = 80m
biegly 32 sekundy
s = 80m
t =32s

v= s : t = 80m : 32s = 2,5m/s
7 4 7
2009-11-16T18:21:16+01:00
11:03:30-11:04:02= 32 sekundy
160 : 2 = 80 <- każda przebiegła taką drogę
80m/32s = 2,5 m/s
6 4 6