Odpowiedzi

2009-11-16T18:26:15+01:00
Oczywiście ze tak bo to oni są mondrzejsi od nas ludzi jeszcze nie doświadczonych Oni stworzyli historie i onni ją dopełnają wciąż nie karzdy ma dziadków to przawdziwe szczęście kiedy ja niepotrafie dziadkowie mi pomogą bo oni mieli to w szkole a zawrze nam pomoga i poradza w potrzebie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:40:56+01:00
Wbrew temu co na ten temat mogli by sądzić inni uważam, że starzy ludzie mogą odegrać w życiu młodych ważną rolę.
Moim przykładam będzie pomoc ze strony starszych ludzi. Robią wszystko żeby nam, dzieciom było dobrze w świecie, w którym żyjemy. Oto następny przykład.Wspierają nas w trudnych dla nas chwilach z którymi nie możemy sobie poradzić.Następnym argumentem będzie ich znajomość z różnych przedmiotów szkolnych.Nigdy nie odmówią pomocy, której zdarza nam się potrzebować. Niektórzy z nich przeżyli wojnę.Dzięki temu są wiernymi Polakami, którzy uczą nas walczyć o Ojczyznę.
W świetle przytoczonych argumentów myślę, że udowodniłam, iż starzy ludzie mogą odegrać w życiu młodych ważną rolę.


Mam nadzieję, że pomogłam. Jeśli się przyda proszę ocenić moją odp. jako najlepszą. :)
1 5 1