Odpowiedzi

2009-11-16T18:21:29+01:00
Jeśli jest to rana to trzeba szybko przemyć rane, opatrzyć ją , i nie czekać tylko jechać do lekarza
2009-11-16T18:22:51+01:00
-zastosować się do instrukcji i wskazówek zawartych w komunikatach ogłaszanych przez media
-sprawdzic stan wody pitney
-sprawdzic szczelnoiśc pomieszczen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:24:01+01:00
Jeśli jest to zwykłe zadrapanie, to nalezy przemuć najlepiej woda utlenioną i załozyć plaster. Jesli jest to rana otwarta nalezy ją przemyć wodą i zdłosic się do lekaza!! :P