Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:21:37+01:00
1. wapń + tlen - tlenek wapnia - syntezy .
Substraty wapń i tlen , produkty : tlenek wapnia , pierwiastki : wapń i tlen , związki chem. : tlenek wapnia .

2. tlenek wodoru - tlen + wodór - analizy ( rozkładu )
Substraty : tlenek wodoru , produkty : tlen + wodór , pierwiastki : tlen i wodór , związki chemiczne : tlenek wodoru .

3. cynk + tlen = tlenek cynku - syntezy .
Substraty : cynk i tlen , produkty : tlenek cynku , pierwiastki : cynk i tlen , związki : tlenek cynku ;)

Masz wszystko i liczę na najlepszą odpowiedż.
2009-11-16T18:23:21+01:00
Wapń+tlen-->tlenek wapnia
substraty produkty
REAKCJA SYNTEZY(ŁĄCZENIA)

tlenek wodoru-->tlen+wodór
produkty substraty
REAKCJA ANALIZY(ROZKŁADU)

tlen+cynk--->tlenek cynku
substraty produkty
REAKCJA SYNTEZY(ŁĄCZENIA)