Odpowiedzi

2009-11-16T18:28:55+01:00
"W dymie to nie jest zabawa, każdy papierosy w domu niech zostawia”
"Na koncercie nie palimy i bez dymu się bawimy".
2009-11-16T18:29:25+01:00
Gdy masz ochotę na małego dymka,
zjedz lepiej cukierka-słodkiego jak landrynka :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:29:58+01:00
Nikoret codziennie bierz-
zwalczy ciąg i palenie też!

Nie pal więcej!
To twój wróg.

Nie myśl tylko o sobie.
Bo wszystko obróci się dzięki tobie.
Skończ palnie,bo
trujesz swoje otoczenie!

Sama wymyśliłam !
Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]