Odpowiedzi

2009-11-16T18:28:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:30:29+01:00
Hymn śpiewamy podczas ważnych uroczystości państwowych. W szkole również śpiewamy hymn na apelach np. z okazji święta niepodległości. Hymn jest pieśnią reprezentacyjną dla tego piłkarze śpiewają ją na meczach. Gdy śpiewamy nasz hymn narodowy musimy stać na baczność a nie sie kręcić jakby nas pupa swędziała. HYmn narodowy śpiewamy jeszcze na zawodach sportowych. Każdy Polak powinien znać swój hymn.
37 4 37
2009-11-16T18:48:06+01:00
Hymn śpiewamy na apelach , na meczach , na zawodach sportowych , olimpiadach , podczas uroczystości państwowych.
24 3 24