Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:38:35+01:00
Żyto - mysz - bocian - lis - wilk - drobnoustroje
trawa-mysz-lis-wilk
kompost-dżdżownice-wrona-orzeł
porosty-lemingi-gronostaj
porosty-renifer-wilk
obumarłe liście wodne-bakterie-pierwotniaki
obumarłe liście wodne-grzyby-pierwotniaki
obumarłe liście wodne-skoworonek-ryby
fitoplankton-zooplankton-drapieżne larwy owadów-ryby-człowiek
pszenica-mysz-myszołów
ziemniaki-stonka ziemniaczana-bażant-lis
moczarka - ślimak - szczupak - człowiek
fitoplankton - zooplankton - sieja - rekin
glon-płotka-szczupak
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb
martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak-człowiek
ziemniak—stonka—bażant—lis
krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag
orzech laskowy - wiewiórka - kuna
świerk - kornik - dzięcioł



yyy nie wiem czy ci sie przyda ale może pomogłam ;))
1 5 1
  • Aga9
  • Początkujący
2009-11-16T18:47:45+01:00
Staw:
może:
pole:
traw-zając szarak-lis
kapusta-ślimak-bocian biały-lis
las:
sosna-robaki-dzięcioł
żołądź-dzik
jagody leśne-jeleń

2009-11-16T18:56:34+01:00
Staw:
łabędź - ślimak wodny
pole:
ropucha szara - motylek cytrynek

las:
dąb szypułkowy - kornik zwyczajny

morze
ukleja szczupak