Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:41:21+01:00
253 to 100%
x to 8,3%

100x=253*8,3
100x=2099,9 /100

x=20,999 czyli ok 21

253-21=232

W 2007 roku w Polsce sprzedano 232 jaguary ;)

Mam nadzieje że pomogłam pozdrawiam
2009-11-16T18:44:12+01:00
Zad.1
2006r = 253jaguary
2007r = 253-8,3%*253
8,3%*253=0,083*253=20,999
253-20,999=232,001

ODP:w 2007r sprzedano około 232 jaguarów.
2009-11-16T18:44:54+01:00
253---100%
x------92,7%

x=92,7%*253/100%=23453,1/100=234,531-------2007 rok

Odp. W 2007 roku sprzedano około 235 jaguarów.
powinno być dobrze:D