Odpowiedzi

2009-11-16T18:34:47+01:00
Usb-przesyłanie danych
głośniki-odtwarzają głos z komputera
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:38:45+01:00
Co do USB to może pendriwe...słóży on do przenoszenia danych i odtwarzania ich w komputerze.

A głośniki to do słuchania muzyki itp.
2009-11-16T20:14:00+01:00
Głośniki służą do słuchania muzyki lub innych rzeczy. Są one podłączone do komputera.Mają różne krztałty, mogą być kwadratowe lub okrągłe. Aby słuchać muzyki można też komputer podłączyć do głośników od wierzy,tv lub kina domowego.