Odpowiedzi

2009-11-16T18:33:34+01:00
Skaźic rane wodą utlenioną
Przykleic plaster lub owinac bandażem
Udac sie do lekarza
2009-11-16T18:34:35+01:00
Zależy czy jest delikatne czy większe
jak małe to przemywasz wodą utlenioną i zaklejasz plastrem
a jak większe to bez wody utlenionej tylko trzeba bandaż i opaskę uciskową
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:35:02+01:00
Zalezy jeszcze od zranienia
1 siniak - zimny okład
krwiak- 1 doba zimny okład, 2 doba ciepły okład
Krwotok- ucisk zranionego miejsca, wezwanie lekarza

zwykła rana- przemycie wodą utlenioną, mozna nakleic plaster by bród nie dostał się do rany


prosze ;)