Odpowiedzi

2009-11-16T18:43:06+01:00
Dla dzieci kupiono 17
a dla dorosłych 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:46:29+01:00
16 biletów = 303 zł
15zł-bilet ulgowy
?zł-bilet normalny
Bilet normalny :
15zł - 100%
x - 160%
x= 24zł
9 biletów ulgowych - 9 * 15zł = 135 zł
7 bilety normalne - 7 * 24zł = 168zł
135 zł + 168 zł = 303 zł
2009-11-16T18:52:48+01:00
Dane:
- 16 biletów
- cena wszystkich - 303zł
- bilet dla dziecka - 15 zł
- bilet dla dorosłych - 60% droższy
60x15:100=9zł
15+9=24zł
9x15=135zł
7x24=168zł
Odp:Dla dorosłych kupiono 7 biletów a dla dzieci 9.