Odpowiedzi

2009-11-16T18:48:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:00:40+01:00
A) -9+5+(-7)+(-8)+45= -9+5-7-8+45= -4-7-8+45=26
b) 41-(35)+(-27)+(-70)-(-6)-2= 41+35-27-70+6-2= 76-27-70+6-2= -17
c) -4+(-7)+3+(-6)-(-1)-(-5)-8= -4-7+3-6+1+5=-11+3-6+1+5= -8
d) -(-25)-8-20-(-4)= -25-8-20+4= -33-20+4= -49
e) -[-(4)]+(-24)+3+(-22)= -[-4]-24+3-22=4-24+3-22= -20+3-22= -17-22= -39



____
PS. powinno być dobrze ;]