Odpowiedzi

2009-11-16T18:49:39+01:00
See- saw
not speak- didn't speak
forget- forgot
have to- had to
fall down- fell down
look- looked
2 3 2
2009-11-16T18:51:06+01:00
See- saw
not speak- not spoke
forget- forgot
have to- had to
fall down- fell down
look- looked

Nie wiem czy dobrze ,ale wydaję mi się że tak;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:52:15+01:00
See - saw
not speak - didn't speak
forget - forgot
have to - had to
fall down - fell down
look - looked
3 3 3