Odpowiedzi

2009-11-16T18:52:45+01:00
Skala - 1:12 000 000
odległość - 5cm 8 mm=5,8cm

5,8*120km=696km

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:54:29+01:00
1:12 000 000 - skala mapy
1cm-120km - odległość rzeczywista
odległość=120km*5,8=696km
Odp : Odległość w linii prostej między miastami wynosi 696km
1 5 1
2009-11-16T18:56:42+01:00
1 : 12 000 000
1cm → 120 km

5cm 8 mm → 5,8 × 120 = 696 km

pozdr ;)