Odpowiedzi

2009-11-16T18:57:32+01:00
2009-11-16T18:59:49+01:00
45-21-12=12 (pielęgniczki początkowo)

12+3=15

odp. 15/48
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:15:36+01:00
45 - wszytkie rybki [ początkowy wartość ]
21 - głupiki
12 - neonki
45 - ( 21 + 12 ) = 45 - 33 = 12 - pielęgniczek [ początkowa wartość ] ,

12 + 3 = 15 pielęgniczki [ późniejsza wartość ]

45 + 3 = 48 wszystkie rybki [ późniejszy wartosć ]

piętnaście czterdziestych ósmych [ 15/ 48 ]

( po skróceniu )

pięć szesnastych [ 5 / 16 ]

odp . Pielęgniczki stanowią pięć szesnastych [ 5/16 ] wszystkich rybek .
1 5 1