Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:58:09+01:00
Gdybyś dowiedzial się ze twoj najlepszy przyjaciel jest chory na AIDS to
Starał bym mu się pomóc. Ta choroba nie wyklucza go ze społeczeństwa powinien być traktowany normalnie. Chciałbym żeby miło spędził czas przed śmiercią.
-gdybyś dowiedział się ze to ty jestes chory na AIDS to...
Starałbym się tym nie przejmować. Żył bym normalnie. Wykorzystywał bym swoje życie, by brać z neigo jak najwięcej
2009-11-16T19:00:01+01:00
Gdybym dowiedziała się, że mój najelpszy przyjaciel jest chory na AIDS to na początku byłabym w szoku. Nie mogłabym uporządkować myśli. Czułabym się bezradnie, lecz na pewno nie odsunęłabym się od przyjaciela. Przemyślałabym wszystko dokładnie i starałabym się mu pomóc.

Gdybym dowiedziała się, że to ja jestem chora na AIDS to byłabym w totalnym szoku. W ogóle nie wiedziałabym co ze sobą zrobić. Na pewno bym się popłakała, nie wiedząc jak będzie wyglądać moja przyszłość.
1 5 1
2009-11-16T19:02:03+01:00
- gdybyś dowiedział się ze twój najlepszy przyjaciel jest chory na AIDS to bym go wspierał i nie zostawiał ponieważ on nie może zostać z tym wszystkim sam.
-gdybyś dowiedział się że to ty jesteś chory na AIDS to bym z tym walczył nie można się poddać trzeba mieć dobrą nadzieje.

Sorry ale nic więcej nie przychodzi mi do głowy.