Odpowiedzi

2009-11-16T18:57:41+01:00
Jest to trapez równo ramieny wuec obw bedzie wynosi ł 12 +12+4+4 =24 +8+3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:05:23+01:00
X / 4 = cos 60

x/4 = 1/2
2x = 4
x = 2

y/4 = sin60
y/4 = √3 / 2
2y = 4√3
y=2√3

2√3/a = sin45

2√3/a = √2 /2
a = 2√6

b/ 2√6 = cos45
b / 2√6 = √2 /2
b = 2√3

obw =12 + 4 + 2 + 12 + 2√3 + 2√6 = 30 + 2√3 + 2√6
P = 12 * 2√3 + 2√3 + 6 = 6 + 26√3
1 5 1