Odpowiedzi

2009-11-16T18:59:09+01:00
NIE WIEM CYTATU
dla ...,najlepszego kolegi najlepsza ksiązka jaką przeczytałem mam nadzieję że też ci się spodoba
84 1 84
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:59:26+01:00
Drogi.........(imię kolegi)
Dedykuję Ci tę książkę gdyż opowiada ona o przyjaźni pewnego pilota i księcia z innej planety. To doskonała lektura na któryś z długich zimowych wieczorów. Mam nadzieję że ta książka umocni naszą przyjaźń.
..............(podpis)


myslę że to ci pomoże:D
36 4 36