Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:02:47+01:00
Oczywiście że tak !!!
Może byc uboga w miłości, w uczuciach.
Bo pieniądze na tej ziemi mają nam tylko pomagać w życiu a nie być stawianymi na 1 miejscu.
Ktoś kto ma wszystko czego dusza zapragnie < tu dobra materialne>
nigdy nie będzie szczęśliwy w miłości ( bo ludzie będą patrzyć na pieniądze), ani nie będzie mieć prawdziwych przyjaciół.
2009-11-16T20:06:10+01:00
Może być uboga ponieważ różne przedmioty nie dają szczęścia. prawdziwe szczęście i radość dają np. wspólne chwile z przyjaciólmi a jak ktoś nie ma przyjaciół to jest ubogi duchowo.