Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:11:20+01:00
NPUM - Narodowa Partia Uzdolnionej Młodzieży.
Partia zajmować się będzie młodzieżą uzdolnioną. Będzie organizować dotacje, dla takich dzieći szczególnie z regionów słabo zaludnionych i rozwiniętych. Jeżeli uda się jej coś osiągnąć, może mieć w planach rozwinięcie się i obejmowanie studentów.
;)
1 5 1
2009-11-16T22:23:26+01:00
Młodzi Zaradni-pomoc w znalezieniu własnego mieszkania dla uczniów(studentów),młodych samotnych matek,modych rodziców;pomoc w znalezieniu pracy,celu w życiu,rozbudowywanie kariery zawodowej,nabywanie umiejętności.Partia wspierająca młodych ludzi w trudnej sytuacji rodzinnej czy finansowek