Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:01:10+01:00
Post to praktyka pokutna polegająca na powstrzymywaniu się od spożywania pewnych potraw a pokuta to kara za grzechy, połączona z żalem, skruchą i zadośćuczynieniem.
1 5 1
2009-11-16T19:03:28+01:00
Post to odmawianie sobie jakiejś rzeczy a pokuta jest odprawiana za popełnione grzechy
2009-11-16T19:11:34+01:00
Różnica jest taka że: post to odmawianie sobie jakiejś rzeczy a pokuta jest odprawiana za popełnione grzechy itd...