Odpowiedzi

2009-11-16T19:07:51+01:00
Czesto pije kakao , bo jest bardzo zdrowe.
Kazdy powienien miec przyjaciela.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:07:51+01:00
Na moje 13 urodziny dostałam od rodziców wiedo.
Mój brat czytał książkę o nazwie "hrabia"
lub
Mój dziadek rozsiadł się na fotelu jak jakiś hrabia.
Na śniadanie chętnie pije kakao.
Mój kolega mieszkając w działoszach nosi nazwe działoszanin
Moi rodzice zamówili do naszego domu antywłamaniowe drzwi
Mój przyjaciel zawsze wie kiedy jest mi potrzebny.
2009-11-16T19:08:30+01:00
Poszłam kupic kasetę wideo.
Kożdy hrabia jest zamożny.
Wczoraj piłam kakao.
Otworzylam drzwi.
Odwiedził mnie przyjaciel.