Odpowiedzi

2009-11-16T19:12:06+01:00
Ha no cóż ja nie znam ale jeśli ci to coś pomoże to
1)kłamstwo ma krótkie nogi:)
a nie możesz w necie czegos poszukać??? na pewno coś by się znalazło
może jeszcze takie; serce i umysł rzadko kłamią jednocześnie...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:13:20+01:00
Czym w końcu jest kłamstwo? Prawdą w masce. George Byron

Gdy Prawda poślubia Kłamstwo, rodzą się półprawdy. Włodzimierz Scisłowski

Gdzie kłamstwo kipi, tam prawda się przypala. Grzeszczyk Władysław

Kłamstwo ma krótkie nogi, ale często zgrabne. Janusz Rosi


Kłamstwo zdąży obiec pół świata, zanim prawda włoży buty. James Callaghan


Kłamstwo jest chyba bardziej nagie niż prawda, albowiem stale od niej szat pożycza. Henryk Sienkiewicz (1848-1916)


Niestety, kłamstwo posługuje się nie tylko nikczemnikami. Henryk Mann


Prawda istnieje. Wymyśla się kłamstwo. Georges Braque


Prawda w oczy kole, a więc kłamstwo wolę. Jan Sztaudynger

Żadne kłamstwo nie doczeka starości. Sofokles (496 - 406 p.n.e)


Rdza niszczy żelazo, a kłamstwo duszę. Antoni Pawłowicz Czechow (1860-1904)


Trzy rodzaje kłamstw: kłamstwo, przeklęte kłamstwo i statystyki.


Pólprawda - to najbardziej niebezpieczne kłamstwo. Przysłowie niemieckie
4 3 4
2009-11-16T19:15:36+01:00
1) Jedno kłamstwo rodzi wiele kłamstw
2) Kłamstwo duszę zabija
3) Kłamcy nie wierzy się nawet wtedy, gdy mówi prawdę
4) Kłamstwo ma krótkie nogi
5) Kłamstwo jak oliwa na wierzch się dobywa
6) Kto raz skłamie temu już nigdy nie wierzą
7) Kto nie umie łgać, ten nie umie brać
2 5 2