Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:11:11+01:00
Droga Pani, ponieważ jest pani kierownikiem schroniska dla zwierząt uważam że powinna pani przeczytać mój list. Jestem (...), mam (...) lat i bardzo kocham zwierzęta i te duże i te małe, dlatego chciałabym zacząć im pomagać. Od jakiego wieku można zatrudnić się w schronisku jako wolontariusz i czy można przynosić karmę dla psów? Bardzo proszę o odpowiedź.

Pozdrowienia (...)
1 5 1
2009-11-16T19:12:26+01:00
Drogi Kierowniku

Zwracam sie z goraca prosba o pozwolenie mi w jakikolwiek sposob pomoc tym biednym istotka ze schroniska. Nie moge patrzec kiedy one takie samotne, wyglodzone, nie obdazone miloscia leza. Te ich oczy. Widac w nich smutek i tesknote a przedewszystkim zal do tych ludzi ktorzy im to zrobili. Moje serce peka, krwawi i nie moge pozwolic na to zeby dalej tak bylo. Dlatego wlasnie jezeli jest to mozliwe prosze o kontakt naprawde bardzo mi zalezy.
Dziekuje ze poswiecil mi swoj cenny czas na przeczytanie tego listu. Moje dane dalaczam na drugiej kartce.
1 5 1
2009-11-16T19:14:21+01:00
Szanowny kierowniku!
Chciałabym wyrazic swoją chęć pomocy zwierzętą które znajdują się w schronisku którym pan kieruje.
W życiu widziałam już naprawdę wiele krzywd dokonywanych na tych bezbronnych istotach.
Mam X lat i bardzo przejmuję się losem tych opuszczonych i skrzywdzonych maleństw.
Wyrażam także szczere chęci prowadzenia zbiórek pieniężnych, żywnościowych itp.
Nie brzydzę się sprzątać po nich.
Jestem sumienna i wytrwale dążę do celu.
Bardzo proszę rozważyć moją prośbę.
Z poważaniem < twoje imię>

Mam nadzieję że pomogłam ;-)
2 5 2