Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:07:45+01:00
Giełda jest jedną z najważniejszych instytucji w współczesnej gospodarce. Dobrze funkcjonującą giełda powinna spełniać następujące kryteria :

a) wypełniać ustawowe wymagania stawiane giełdom,
b) posiadać wewnętrzny, precyzyjny regulamin określający sposób jej funkcjonowania i kryteria doboru instytucji pośredniczących w handlu, np.: biura maklerskie, zapewniać powszechny i równy dostęp do informacji,
c) dbać o przejrzystość rynku,
d) zapewniać bezpieczne rozliczenia,
e) organizować regularne sesje,
f) posiadać szybki i bezawaryjny system informatyczny zapewniający szybkość transakcji,
g) dbać o to, żeby spółki nie opuszczały w sposób nagły giełdy wycofując swoje akcje z obrotu.
2009-11-16T19:16:19+01:00
GIEŁDA JEST WAŻNA PONIEWAZ DBA O NASZ RYNEK,ZAPEWNIA BEZPIECZEŃSTWO,ORGANIZUJE SESJE,ROBI SZYBKIE TRANSAKCJE