Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T19:10:08+01:00
- człowiek został ulepiony z ziemi (gliny)
- występuje boska istota
- ofiarowanie duszy - elementu boskości
- "na obraz i podobieństwo bogów"
- ciekawość, chciwość, źródłem nieszczęść ludzkich
1 3 1
2009-11-16T19:10:49+01:00
Na początku nie było nic:]
bogowie obdarzeni niezwykłą mocą;]
stworzenie ludzi:]
stworzenie zwierząt:]
ludzie stworzeni na podobieństwo Boga
1 4 1